Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fitness blog

Blog bejegyzések mindenről ami egészséges életmód és testépítés.

Az alapvető étrendkiegészítők, A multivitamin, a kreatin, a tejsavófehérje, a halolaj és a glutamin pozitív hatásai

2021. 04. 21. 20:32:27
Ha bármilyen diétába belekezd, legyen szó izomtömeg építéséről vagy a felesleges testzsír elvesztéséről, egy dologban biztosnak kell lennie. Hogy milyen éttrendkiegészítők segítenék elő a fejlődését. Sose szabad azt hinni, hogy az étrendkiegészítők helyettesíthetik azt, amit egy normálisan összerakott éttrend adhat. Ehelyett, mint a neve is sugallja, kiegészítőként kell rá gondolni, hogy könnyebb legyen elérni azt az alakot amire vágyik.

Súlyzós edzésről kezdőknek

2021. 04. 11. 13:28:47

Az erőedzés nem csak arról szól hogy nagyobb bicepszed legyen, bár ez is egy tök jó dolog. Mindenféleképpen egészségesebb leszel tőle. "Serkenti az izmok növekedését, a csontok megerősítését és a zsír lebontását" - mondta Dan Wheeler személyi edző, aki a 2013-as Men's Fitness Australia címlapján szerepelt.

A kollagén pozitív hatásai egészségünkre

2021. 03. 23. 20:34:43
A kollagén az a fehérje amelyik felelős a bőr és a ízületek rugalmasságáért és nyújthatóságáért. Megtalálható a csontjainkban, vérünkben és izmainkban, bőrünk háromnegyedét és testünk fehérjéinek egyharmadát a kollagén alkotja.

A hasi zsír kialakulásának okai és tippek a leküzdéséhez

2021. 03. 03. 22:12:51

 

Nagyon sok dolog vezethet ahhoz, hogy felszedj egy-két kilót, mint például a rossz étkezési szokások, az edzés hiánya, és a stressz is. A helyes táplálkozás, a rendszeres testmozgás, a stressz szint csökkentése és az életmódunk megváltoztatása és a megfelelő táplálékkiegészítők szedése mind segíthet abban, hogy a felesleges zsír eltűnjön.

5 tipp hogyan tartsd meg az újévi fogadalmad

2021. 02. 02. 20:44:16
Újra eljött az év azon időszaka amikor próbálkozunk betartani az újévi fogadalmainkat. Nagyon sokan kezdenek el edzeni, egészséges életmódot élni, aztán abbahagyják még húsvét előtt ( vagy sokkal előbb ). Most szeretnénk Nektek pár tippet adni arra, hogyan tarthatjátok be kicsit könnyebben amit megfogadtatokJ

7 tipp, hogy hogyan kezd el a diétát

2021. 01. 18. 20:51:37

Eldöntötted, hogy fogyni szeretnél? Segítünk néhány tippelJ

Elkezdeni egy diétát a fogyás és egészséges életmód érdekében nagyon jó döntés, de nehéz tud lenni. Mindig vannak kihívások ha valami újba kezdesz vagy változtatni akarsz főleg, ha ez olyan dolgot érint amit minden nap csinálsz – evés, ivás. A jó hír, hogy sikerülhet, ha nem akarsz nagyon gyors eredményt, azonnal. Az alábbi tippek segítenek abban, hogy ne csak lefogyj, hanem meg is tartsd a formát. Mert ugyan mi értelme fogyni, ha utána visszahízunk?

 

6 tipp otthoni edzéshez

2021. 01. 11. 21:31:12

Az otthoni edzés kényelmes, olcsó és hatékony, de gyakran olyan kihívásokat jelent amelyekre nem is számítanánk.

Tömegnövelők - mire kell figyelni?

2020. 12. 05. 16:44:57
Mikor az ember elkezd edzeni, általában sorra veszi azokat az opciókat amik rendelkezésre állnak táplálékkiegészítők terén, annak érdekében, hogy minél jobb és gyorsabb eredményeket érjen el. Azonban sosem szabad elfelejteni, hogy, bármit is használsz, keményen kell dolgoznod mind a teremben, mind azon kívül, ha sikereket akarsz elérni. Van néhány olyan készítmény ami sokat tud segíteni céljaid elérésében, amennyiben a kemény munkát is hozzáteszed.

9 tévhit a fehérjékről

2020. 11. 30. 21:50:49
Nem kell testépítőnek lenned ahhoz, hogy odafigyelj a fehérje beviteledre. Még akkor is ha soha nem voltál teremben vagy még futócipő sem volt rajtad, ez a tápanyag csoport jelen van a testedben. Nem csak az izmaidat táplálod vele, de jóllakottság érzésed lesz tőle és fokozza az anyagcserét is. Ezek tudományos tények, de egy dolog biztos: szinte mindenkinek van hozzáfűznivalója a témához, ami persze nem azt jelenti, hogy mindenki okosat is mond.

A pihenés formái és az alvási szakaszok

2020. 11. 24. 21:58:12
A megfelelően összeállított mozgásprogramoknak fontos része a pihenőidő hosszának és gyakoriságának helyes megválasztása. A pihenés fontosságát hangsúlyozza az a tény is, hogy az edzések hatására kialakuló alalmazkodási folyamatok alapvetően a pihenő időkben zajlanak. A pihenésnek két formáját különböztetjük meg: az aktív és a passzív pihenést. Szervezetünknek mindkettőre szüksége van. Csak a megfelelően kipihent szervezet képes az efzések hatására kialakuló optimális reakciókra. 
Az oldal tetejére